האפליקציות הישראליות המצליחות בעולם

כולנו יודעים שכל המכשירים החכמים בחיינו- הטאבלטים והסמארטפונים, לוקחים חלק משמעותי מאוד על חיינו האישיים וזה הפך להיות עובדה ידועה מאוד בקרב כל האנשים בעולם, אך אנו חייבים להגיד שכל העולם הזה לא היה כל כך חיוני בשבילנו אם הוא לא היה מכיל את המידע המהנה והמלא מידע יעיל מאוד ללא מספר האפליקציות העצום כיום בשוק האפליקציות הגלובלי. על מנת לעשות קצת סדר בכל הסיבוך הגלובאלי, מיקמנו במצעד של חמש את האפליקציות הישראליות הגדולות ביותר שיצאו לשווקי האפליקציות השונים מכל רחבי העולם, שיציג לא רק את האפליקציות הפופולאריות ביותר שיצאו מארץ הקודש ומנציגיה בכל רחבי העולם, אלא גם אפילו בכדי שאם אתם לא מכירים חלק מהם פה תיעזרו במצעד ותוכלו להבין מה פספסתם ולחזור על טעותכם ולהוריד את האפליקציות הללו למכשיר האישי שלכם ולהתחיל ליהנות מהן כבר היום.

 

  1. בראש החבורה עומדת אפליקציית waze אפליקציית הניווט שנמכרה חברת הענק גוגל באחת מעסקאות הרכישה הגדולות ביותר בהיסטורי של מדינת ישראל, היא נמכרה במחיר של מעל למיליארד דולרים. האפליקציה מונה כ-21 מיליון הורדות למשתמשי האייפון בלבד, ועוד כ-17 מיליון עבור משתמשי האנדרואיד, אבל מספר ההורדות היא לא הסיבה העיקרית שהאפליקציה מופיעה בראש הדירוג של האפליקציות שפותחו על ידי צוותי פיתוח אפליקציות ישראליים, שכן נראה כי המשתמשים אוהביםם אותה בצורה מאוד גדולה, ודירוגה הסופי עומד על 8.7, מה שמציב אותה במקום הראשון אצלנו וגם מה שגרם לענקית גוגל לרכוש אותה.

 

  1. במקום השני עומדת אפליקצייה ישראלית אדירה נוספת שגם יצאה ממחוזותינו לכלל העולם הענק וגרפה נתונים מכובדים במיוחד אפליקציית השיחות וההודעות השונות Viber. בעוד שמספר ההורדות שלה גדול משל waze – כ-30 מיליון הורדות באייפון וכ-121 מיליון הורדות עבור משתמשי אנדרואיד השונים, מסתמן כי הגיעה למקום השני בעקבות חוות הדעת הלא טובה כל כך, שכן בדירוג Applause קיבלה ניקוד ממוצע של 65 נקודות, לעומת וויז שקיבלה 87 נקודות מתוך 100 בציון הסופי שלה.

 

  1. מי לא יודע שמשימות שונות הם חלק נכבד מאוד בחיינו והגיע הזמן שיגיע משהו שיעשה לנו קצת סדר בראש בכל הסדר למשימות, ופה הגיעה יציאתה של אפליקציית Any.Do שאצלנו זכתה למקום השלישי. בהתחלה הציעה החברה רק אפליקציה לניהול משימות בסמארט-פון, אך לפני כחודשיים הציגה את המוצר החדש שלה Cal: אפליקציה זו היא ממשק שמסנכרן בין משימות שכתבנו לבין לוח השנה מבלי להתאמץ, ובכך החברה וגרמה לחייהם של מיליוני אנשים מרחבי העולם לנהל את חייהם על הצד הטוב ביותר.

 

  1. במקום הרביעי עומדת אפליקציה שיכול להיות לא מוכרת לחלק רב מכם אך היא אפליקציה ישראלית מצליחה לא פחות:Sync.me, אפליקציה אפליקציה המאפשרת לסנכרן בין אנשי הקשר בפייסבוק לאנשי הקשר בספר הטלפונים בסמארט-פון ולהשלים את כל המידע החסר שאפשר למצוא אותו בפייסבוק האישי. ובמהלך תהליך הסנכרון שאורך מספר דקות האדם יכול לצפות בפעולות אחרונות בפייסבוק של חבריו כמו תמונות,סטטוסים ןכדומה ובכך להשלים פערים.

 

  1. האפליקציה הנהדרת שחותמת את חמישית האפליקציות המוצלחות ביותר שיצאו מאדמתנו היא ooVoo, המציעה לקהל משתמשיה ממשק שיחות וידיאו ומסרים אינסטנטיבים בין חבר המשתמשים הרחב במגוון ענק של פלטפורמות, הכולל באופן מפתיע לא רק את מכשירי הסמארטפון של המשתמשים בלבד, אלא את המחשב האישי והטאבלט ובקיצור מכל מקום שיבחרו להתחבר. האפליקציה פופולארית במיוחד בצד האנדרואיד וזכתה ל-כ-18 מיליון הורדות בשוק הגוגל פליי, שזהו הישג מרשים עבור ממשק שיש לו מספר רב של מתחרים.

.