כיצד לבחור טכנאי מחשבים?

תיקון מחשבים מחשבים ניידים ומחשבים נייחים רבים נוטים להינזק ולהתקלקל כתוצאה מהתקנת תוכניות זדוניות, וירוסים ולעיתים אף מפגיעות פיזיות. מגוון רחב של טכנאי מחשבים מציעים שירותי תיקון שונים הכוללים תיקון מחשבים ניידים ונייחים במעבדת תיקון מחשבים ניידים ונייחים. לא רק תקלות! ניתן להיעזר בשירותיו של טכנאי מחשבים כדי להתקין חומרה חדשה במחשב, לבצע פעולות שוטפות,  להתקין תוכנות ועוד. כיצד נדע לבחור את הטכנאי הראוי והמתאים ביותר לתיקון מחשבים ניידים ונייחים? במאמר הבא!

אזור מגורים

לא כל טכנאי מחשבים ניידים מציע שירותי תיקון בכל רחבי הארץ. מומלץ להיעזר בפרסומים ברשת, המלצות חברים וחיפוש ב"דפי זהב" למציאת טכנאי מחשבים הקרוב אל ביתכם. פעמים רבות נוכל למצוא חברות המציעות שירותי מעבדה לתיקון לפטופים באיסוף והחזרה עד לבית הלקוח מה שמקל מאוד על הלקוח.

כיצד נדע לסמוך על הטכנאי?

בכדי לבחור טכנאי לפטופים ראוי מומלץ לבחור בטכנאי מוכר אשר אחד מחברינו השתמש בשירותי תיקון המחשבים שלו בעבר. רמת ההסמכה של הטכנאי חשובה ועל כן מומלץ לבחור טכנאי מחשבים ניידים בעל תעודת הכשרה מקצועית אותה רכב במוסד מוכר. מרבית טכנאי המחשבים מציגים לראווה תעודות אלו. נוסף על כך מומלץ לבחור בטכנאי בעל מעבדה לתיקון מחשבים ניידים שכן בכך יכולותיו הופכות איכותיות ורבות יותר.

סוגי תיקונים?

  • תוכניות זדוניות ווירוסים – תקלות נפוצות במחשבים ניידים ומחשבים נייחים כאחד הינם תקלו הקשורות בתוכנות ובווירוסים אשר תקפו את המחשב שלנו. טכנאי מחשבים ניידים ידע להתמודד עם הווירוסים השונים. במידה והפגיעה אינה חמורה ישנה אפשרות אף למנוע את הפגיעה במידע והקבצים השמורים על המחשב.
  • תקלות חומרה – רכיבי המחשב אינם נשמרים לעד ולעיתים פעילות ממושכת או מואצת של רכיבים אלו עלולה להוביל לתקלות שונות. הכנסת המחשב למעבדה לתיקון מחשבים ניידים תעלה על הבעיה ותביא לפתרונה. לעיתים אף ייאלץ טכנאי מחשבים ניידים להחליף את אחד מרכיבי הלפטופ או המחשב הנייח בכדי להתגבר על התקלה.
  • פירמוט/ התקנת מערכת הפעלה – כל מחשב, מחשב נייד ומחשב נייח, מופעלים באמצעות מערכת הפעלה כשהפופולארית מבין מערכות ההפעלה הינה חלונות של חברת מיקרוסופט. התקנה מחדש או שדרוג למערכת הפעלה מתקדמת יותר לעיתים מביאים לביצועים גבוהים יותר של המחשב הנייד או הנייח שברשותכם. טכנאי מחשבים מאפשר רכישה והתקנה של מערכות הפעלה מתקדמות וחדשות.
  • שדרוג חומרה- החומרה הינה למעשה רכיבי המחשב הנייד לרבות כרטיס מסך, כרטיס רשת, כונן קשיח, מסך ועוד. רכיבים אלו ניתנים לשדרוג במעבדה לתיקון לפטופים המאפשרת גם שדרוג הרכיבים. הרכיב החדש מוצא מן המחשב ומוחלף ברכיב תקין ומתקדם יותר המאפשר פעילות תקינה ומהירה יותר של המחשב.

יכולותיו של טכנאי מחשבים ניידים מוגבלות ולעיתים אף ימליץ הטכנאי על רכישת מחשב נייד חדש באם עלות התיקון גבוהה מידיי. מומלץ להתייעץ עם טכנאי מחשבים מוסמך טרם תיקון או רכישה של מחשב נייד חדש על מנת להבין מעט יותר את עלות התיקון וכדאיות. ירידת מחירי לפטופים הביאה למקרים רבים בהם ממליץ טכנאי לפטופים על רכישת לפטופ חדש ומתקדם יותר.

טכנאי מחשבים ניידים מציע שורה ארוכה של שירותים החל מתיקון והחלפת חומרה ועד לשדרוג חומרה ורכישת מחשבים מתקדמים וחדשים יותר הנעשים כולם במעבדה לתיקון לפטופים מתקדמת ומקצועית. נוסף על כך מציע טכנאי מחשבים התקנת תוכנות ותוספים חדשים למחשב על מנת לשפר את חווית המשתמש בו לרבות מערכות הפעלה, תוכנת האופיס, משחקים ועוד.

טכנאי מחשבים ניידים

נתקלתם בבעיה? זקוקים לטכנאי מחשבים דחוף? צרו איתנו קשר בעמוד צור קשר שבאתר ונחזור אליכם בהקדם!

.