Meizu MX2 Dream הושק בישראל!

meizu-mx2-2[1]

רבים המכשירים הסיניים המאכזבית אותנו. הם מגיעים עם מפרט עשיר, המון אופציות והמון הבטחות. אך בפועל אנו מקבלים מכשירים איטיים הנוטים להתקלקל מהר מאוד. "מייזו" המוגדרת על ידי רבים בעולם כ-"אפל הסינית" השיקה בסוף 2012 את מטלפון הסלולרי המתקדם שלה – MX2 Dream! הטלפון הסלולרי שיכול להתחרות בכל המותגים המובילים בשוק!

סקירה כללית

המשכיר שמעוצב בצורה קרובה מאוד לאייפון 5 ובעל מסך 4.4 אינצ'. רזולוציית המסך עומדת על 1280 על 800 פיקסלים ומספקת 345 פיקסלים לאינצ' אחד. המעבד החזק בעל 4 הליבות (CORTEXT A9) העובד בתדר 1,600MHz. זיכרון פינימי 2GB RAM. המצלמה (שבדרך כלל נשכחת במכשירים סיניים) מגיעה ב-8 מגה פיקסל למצלמה האחורית ו1.2 לקדמית, בנוסף תוכלו לצלם במצלמה האחורית צילומי וידאו ב-HD ובקדמית באיכות של 720P, איכות גבוהה לכל המרימי גבה.

ממשק המשתמש המגיע עם המכשיר עונה לשם Flyme ומבוסס על אנדרואיד Jelly Bean 4.1 כמובן תומך בעברית מלאה.

המכשיר פתוח לכל הרשתות הסלולריות הישראליות (כן – כולל פלאפון!) ומושק ברשת החנויות "באג" במחיר של 2,199 ש"ח בלבד. ללא כל צל של ספיק המחיר מצליח לבלבל רבים.

לכל המחפש תחליף ראוי לאייפון 5 או לגלקסי במחיר שפוי ניתן לקבל בכמחצית המחיר מכשיר מתקדם ואיכותי במיוחד שמסוגל להתמודד בכבוד מול המתחרים הגדולים, בעיקר בזכות המחיר האטרקטיבי שלו!

אז מה אני ראיתי?

לא עבר הרבה זמן מאז הפעלת המכשיר ועד ה"ואוו" הראשון שהוצאתי מפי. מיד כשהחלקתי את המסך כלפי מעלה כדי לשחרר את הנעילה המוכרת באנדרואיד נתקלתי באנימציית רקע מרהיבה באיכות תמונה גבוהה במיוחד. הסיניים אמנם נפלו בהמון מכשירים קודם אבל "מייזו" מראה צד אחר של סין, משהו איכותי באמת!

מיד לאחר השיטוט הראשוני נכנסתי למשחק "טמפל ראן" וראיתי כי הטאץ' מגיב מעולה, התמונה חדה וברורה (כמו בשאר המכשירים המובילים) והמשחק רץ ללא תקיעות גם בשלבים מתקדמים שלו. אכן תמורה מלאה ל2,199 ש"ח!

המשכתי לשוטט במכשיר, להפעיל סרטוני יוטיוב באיכות HD, לגלוש בדפדפן ועוד. המכשיר לא נתקע גם אחרי שעה של עבודה, לא מראה סימני עייפות ופשוט רץ כמו שאנו מצפים ממכשיר מתקדם!

גם בתכנית הבוקר עם אורלי גויא הביעו פליאה!

סרטון תדמיתי של המכשיר – אל תתביישו להתפעל!

.

השאר תגובה