השוואה בין חבילות סלולר

חבילות סלולר

חבילות הסלולר במתכונת הנוכחית הינן תוצר חדש למדי של התעשייה סלולרית, בתחילת דרכן של החברות הוותיקות: פלאפון, אורנג' , סלקום חבילות כמונח תמחורי לא היו קיימות אלה דובר על מסלולי סלולר. מסלול סלולר כלל לרוב דמי אחזקה חודשיים כאילו ואחרים, עלות לדקת שיחה, עלות להודעת SMS  אחת וכו' וכו'. במרוצת הזמן התחרות בן החברות הוותיקות הלכה וגברה ואז החלו למכור פלאפון, אורנג, סלקום חבילות אשר כללו במחיר האחזקה החודשית כמות מסוימת גם של דקות שיחה ו/או הודעות כתובות וכיו"ב. כמובן שהחברות פלאפון אורנג', סלקום חבילות גדולות ככל שניתן לצרכנים וזאת על מנת להגביר שימושים ולהגדיל את הכנסתן.

רפורמת הסלולר אשר הוביל שר התקשורת לשעבר מר משה כחלון שינתה את פני השוק לחלוטין והשוק הפך להיות מאוד מאוד תחרותי ורמות המחירים צנחו, אולם לא רק שרמות המחירים צנחו אלה גם הרבה פרות קדושות בתחום נשחטו לדוגמא: חבילות ומסלולי הסלולר, לא רק שמחירה של דקת שיחה ירד ומשלוח SMS   נהיה זול יותר, אלה שכעת מדברים על חבילות הכל כלול של החברות, למעשה אין כמעט משמעות לכמות הדקות שהלקוח מדבר או כמות ההודעות שהוא שולח, בכל מקרה המחיר יהיה אחיד. הפרמטר היחידי אשר משתנה בין החבילות השונות הינו נפח הגלישה אותו הצרכן צורך. מאחר ושוק התקשורת הינו דינמי וטכנולוגי מאוד, הרי שכיום לא מעט שימושים כאילו ואחרים בסלולר הינם על גבי רשת האינטרנט ולכן בתחום חבילות הגלישה שהוא תחום חדש יחסית החברות יכולות לגבות פרמייה נוספת מהלקוחות עבור חבילות עם אפשרות גלישה בנפחים גדולים יותר.

השינוי במבנה החבילות והעובדה כי החבילות הינן חבילות הכל כלול ברובן, הקל על הלקוחות להשוות בין חבילות הסלולר אם בעבר לקוח ניסה לדוגמא להשוות עלויות בין החברות פלאפון, אורנג', סלקום  חבילות הסלולר שהן הציעו היו פשוט בלתי ניתנות להשוואה- כל חברה ניסתה להתחכם ולהחביא אותיות קטנות וכל מיני טריקים שיווקיים כאילו ואחרים. אולם כיום מאוד קל ופשוט להשוות חבילות סלולר בין כל החברות, אין שום בעיה להשוות בין מפעיל סלולר וירטואלי כמו גולן טלקום ולהשוות אותו למפעיל סלולרי רגיל כמו סלקום חבילות הכל כלול בשתי החברות מדברות על אותם דברים. בטבלה שלפנינו מוצגות החבילות המובילות אצל כל חברות הסלולר תוך פירוט תוכן כל חבילה ומחירה. ההשוואה בין חבילות הסלולר קלה ופשוטה.

שיחות ללא הגבלה

מחיר חבילה

תיאור החבילה

הטבות ותנאים

You Phone

 29 ₪

דקות ללא הגבלה, הודעות ללא הגבלה, 1GB גלישה

גולן טלקום

37  ₪

דקות ללא הגבלה, הודעות ללא הגבלה, 2GB גלישה

המחיר עד 24-9-2015 ואח"כ 99 ש"ח

012 Mobile

39 ₪

דקות ללא הגבלה, הודעות ללא הגבלה, 2GB גלישה

המחיר לשנה!!!!

רמי לוי תקשורת

39.9 ₪

דקות ללא הגבלה, הודעות ללא הגבלה 3GB גלישה

פלאפון

49-59 ₪

דקות ללא הגבלה, הודעות ללא הגבלה, גלישה 3GB

המחיר לשנה!!! 59 ש"ח למנוי בודד, 49 ש"ח למנוי משני מנויים ומעלה. 5GB ב 9.9 ש"ח

הום סלולר

49 ₪

דקות ללא הגבלה, הודעות ללא הגבלה 2GB גלישה

הטבה: החזרים כספיים כנגד זיכויים בהום סנטר

הוט מובייל

49.90 ₪

 

 

דקות ללא הגבלה, הודעות ללא הגבלה, 3GB גלישה , חיבור לאינטרנט עד 100 מגה בייט

סלקום

 59 ₪

דקות ללא הגבלה, הודעות ללא הגבלה, 3GB גלישה

המחיר חודשי לשנה הראשונה

אורנג'

69 ₪

דקות ללא הגבלה, הודעות ללא הגבלה, 3GB גלישה

.