מה שווה לראות היום בקולנוע?

בזמן שכולנו צמודים אל מסכי הטלוויזיה וצופים בסדרות שונות, בין אם זה במסגרת צפיית בינג' ובין אם זה במסגרת צפיית רגילה, הרי שעולם הקולנוע לא יושב בשקט אלא ממשיך לייצר סרטים איכותיים אשר שווה להשקיע עבורם זמן וכסף וללכת אל בית הקולנוע ולצפות בהם.

מדי שבוע יוצאים סרטים חדשים ומומלצים, כל אחד יכול למצוא בבתי הקולנוע סרטים שיתאימו למה שהוא מחפש, סרטים שהוא אוהב, בין אם זה אקשן, דרמה, מתח או כל סוג אחר של סרטים. כל מה שצריך לעשות זה לעקוב אחרי הפרסומים של בתי הקולנוע ולדעת איזה סרט מוצג איפה ומתי הוא מופיע. בשלב הבא, אפשר לקנות כרטיס, פופוקרן ולהיכנס אל האולם, לשבת בנוח במושב וליהנות.

על מנת שיהיה לכם קל לבחור, הכנו עבורכם רשימה של סרטים חדשים ומומלצים מסוגים שונים. אתם תוכלו להחליט איזה מבין הסרטים יכולים להתאים לכם. מי שרוצה לקחת את הילדים, חשוב שיבדוק האם הסרט מתאים לגיל שלהם, ואם זה בכלל מדבר אליהם.

סרטים חדשים ומומלצים במיוחד בשבילכם

מרדף קר – בשנים האחרונות ליאם ניסן יצר לא מעט סרטי אקשן, וכך הוא למעשה שינה מעט את אופיו הקולנועי. אם בעבר הוא היה מוכר בזכות סרטים "כבדים", רציניים, אזי שעם הזמן הוא החליט לעבור וליצור סרטים יותר קלילים, סרטי אקשן ומתח. מרדף קר הוא סרט חדש שלו, הסרט מספר על אבא אשר מגלה שבנו נרצח, בזמן שכולם בטוחים שהוא נהרג בתאונת דרכים, ויוצא לחקור את הרצח וכן לחפש את הרוצח.

פרא אצילי – סרט ישראלי חדש בכיכובו של אלון אבוטבול אשר חי בשנים האחרונות בארצות הברית ומדי פעם מגיח לישראל לעשות קולנוע וטלוויזיה. הסרט מבוסס על פי ספרו של דודו בוסי. הסרט מספר על נער בן 15, אלי, שנאלץ להתמודד עם גם הפרעת אכילה, גם עם אימו ובעלה הנרקומנים וכן עם שכונת קשת יום בדרום תל אביב.

כוכב נולד – סרטו של בראדלי קופר ובה משחקת גם ליידי גאגא, הוא למעשה גרסה חדשה לסרט מצליח אשר הוקרן בשנות השישים. הסרט מגולל את סיפורו של גקסון אגדת מוזיקה שמתקשה לשלוט בחייו ומוצא את אלי זמרת צעירה ואלמונית, ושניהם מצלילים להתאהב דרך המוזיקה.

האשמים –  אחד הסרטים הכי מומלצים של השנה האחרונה. מציג את סיפורו של אסגר, קצין משטרה שמשרת במוקד משטרתי, הוא עונה לשיחת חירום ובה מקבל דיווח על אישה שנחטפת. כל הסרט מציג את החלק שלו במרדף, כיצד הוא מנהל את המרדף נגד החוטף.

הספר הירוק – עוד סרט מדובר שמצליח מאוד. הסרט מספר את סיפורו של נהג לבן וגזען אשר מסיע זמר ג'אז שחור להופעות וכל זה מתרחש בשנות השישים בדרום ארה"ב.