מחשבים נייחים במבצע

מחשבים ניידים

נכון לשנת 2018 ניתן לומר חד משמעית שקשה מאוד להסתדר ללא מחשב נייח  ורבים טוענים שבלתי אפשרי.  קשה להתחבר אל העולם החיצוני ללא מחשב, ליצור קשרים חברתיים ולנהל את כל הקשור אל העבודה היומיומית שלנו. מסיבה זו רובינו קונים מחשבים חדשים או מחשבים מחודשים מחברות מובילות המבטיחות לנו איכות בלתי מתפשרת של מחשבים נייחים וניידים, רכיבים חזקים, אחריות ומבצעים אטרקטיביים של מחשבים. אם כך, נשאלת השאלה: 'במה כדאי לבחור? במחשב נייח או במחשב נייד?' התשובה לשאלה זו תלויה בגורמים רבים, ביניהם המטרה העיקרית של האדם המשתמש במחשב, התקציב שלו והאם הוא מתכנן להשתמש בו במקום מסויים או שמא הוא מעוניין להשתמש בו במגוון מקומות.

 

היתרונות של המחשב הנייח לעומת הנייד

יתרונות המחשב רבים – מלבד זאת חשוב לקחת בחשבון שמוצרים שאינם עומדים בסטנדרט מסוים ואינם משרתים באופן פונקציונאלי מוצלח, נעלמים מן העולם במהירות ולכן עצם העובדה שאנשי המגזר הפרטי והסקטור העסקי מוסדי עדיין קונים מחשבים נייחים היא סימן לכך שמחשבים נייחים רלוונטים מאוד גם בשנת 2018. אז מהם היתרונות של מחשבים אלו?

  • המחיר – מחירו של מחשב נייח זול יותר ממחירו של מחשב נייד המכיל פחות או יותר רכיבים דומים.
  • צריכת חשמל – המחשב הנייח צורך חשמל, מקור זמין וזול.
  • אינו מתחמם – המחשב הנייח אינו מתחמם כמו המחשב הנייד ובמקרים בו הם אכן מתחמם, הוא אינו מגיע לטמפרטורה של המחשב הנייד.
  • תיקונים – התיקונים של המחשבים הנייחים אינם עולים הרבה וזאת ביחס למחשבים הניידים.
  • צג – הצג של המחשב הנייח הוא לעיתים גדול יותר מהמחשב הנייד.

 

בחירה נכונה של מחשב נייח

  • מחיר – יש להחליט על תקציב לקניית מחשב טרם אתם מתחילים בתהליך בחירת המחשב. נכון להיום ניתן לקנות מחשבים נייחים במחיר מצויין באתר של חברת ריקומפ הוותיקה, המציעה מחשבים נייחים איכותיים במחיר מבצע.
  • צורך – הפרמטר השני שאמור להשפיע על בחירת סוג המחשב הנייח שלכם הוא הצורך שלכם. יש אנשים שמעוניינים במחשב שישרת אותם למטרת עיצוב בתוכנות גרפיות כבדות או למטרת גיימינג. ישנם אנשים שמעדיפים מחשב באמצעותו הם יתכנתו. אחרים מעוניינים במחשב בו הם יוכלו להיות מעודכנים כל הזמן באינטרנט וזאת לצרכי עבודה ויש כאלו שמעוניינים במחשב לצרכי כתיבה או עדכון של גיליונות אקסל בלבד. בעת בחירת מחשב נייח יש לשים לב לבחירת המעבד, הזיכרון, האיחסון של המחשב והמאיץ הגרפי.
  • גודל המחשב – כאן נכנסים לתמונה מספר פרמטרים. הראשון הוא גודל צג המחשב (ככל שהצג יהיה גדול יותר כך חוויית הצופה תהיה גדולה יותר). השני הוא הרזלוציה (יש לבדוק מה הרזולוציה של המסך ולהתאים את הרזולוציה שתעניק לכם את התצוגה הנוחה ביותר. הפרמטר השלישי הוא המרקם של המסך, מט או מבריק. מט אידיאלי לחדר עם אור חיצוני מבריק אשר יוצר השתקפות ומבריק אידיאלי לאנשים שמעוניינים במסך עם תמונה חדה וצבעים עמוקים וברורים.
  • חיבורים – חשוב לוודא שהמחשב כולל את כל החיבורים החיוניים לכם, כמו למשל חיבור USB, חיבור VGA שמאפשר חיבור של המחשב למסך חיצוני וחיבור HDMI להעברת אודיו ווידאו באיכות היי דפינישן למסך טלוויזיה.
  • אחריות – תמיד חשוב לברר לכמה זמן תקפה האחריות על המחשב ומה היא כוללת. חברה רצינית, כמו למשל ריקומפ תספק לכם אחריות מלאה על המחשב נייח.

 

מחשבים נייחים במבצע – אז היכן כדאי לקנות?

חברת ריקומפ מחשבים מחודשים אשר מציעה את שירותיה ומוצריה זה יותר מעשרים שנה מספקת מחשבים נייחים וציוד היקפי במחירי מבצע אטרקטיביים ביותר. החברה מעסיקה מומחים בתחום המחשבים הנייחים והניידים, מאפשרת ייעוץ מאת אנשי מחלקת תוכנה וחומרה, מציעה ללקוחותיה ציוד היקפי המתאים לכל סוגי המחשבים הנייחים, מספקת תמיכה טכנית, מציעה שירותי מעבדה מקצועית וכמובן מציעה היצע עצום של מחשבים נייחים, ביניהם מחשבים מחודשים ומחשבים יד שנייה הנמכרים במחירים אטרקטיביים במיוחד. בנוסף, החברה מתחייבת לאחריות מלאה בעבור כל מוצר אותו היא מוכרת, לאיכות בלתי מתפשרת ולמחירים המותאמים לכל לקוח ולקוח. קנייה נעימה!