היכן לתקן את המחשב הנייד?

כמו כל דבר שבו משתמשים בצורה בלתי פוסקת ועל תקן קבוע, גם מחשב נייד מועד להתקלקל אחת לכמה זמן. לא תמצאו בן-אדם שלא יידרש בתיקון לפטופים מתי שהוא בחייו כל עוד הוא מחזיק באחד כזה. לא מעט אנשים אינם יודעים כיצד להתמודד עם סיטואציה בה המחשבים נהרסים, הם לא יודעים מי הגורם המוסמך לתקון מחשבים וכתוצאה מכך נלחצים ולא מתפקדים כמו שצריך. לרוב זה מתבטא בסחבת שאינה נגמרת והמחשב הנייד יישאר מקולקל לאורך תקופה ארוכה מאוד ואין עוזר.

הסיבה בגללה מחשבים ניידים מרבים להתקלקל ושבגינה חשוב נושא התיקון

מחשבים ניידים ולפטופים נוטים להתקלקל באופן תדיר הרבה יותר מאשר מחשבים נייחים ושולחניים. הסיבה לכך מורכבת משני גורמים שונים לחלוטין: הגורם הראשון הוא נושא הניידות של המחשב. כאשר אנו נושאים איתנו חפץ מסוים ומוציאים אותו החוצה יום-יום, יש לו סיכוי הרבה יותר גדול ליפול, להשתפשף במשהו, להישבר או להיפגע כתוצאה ממכה או חבטה יבשה. בעוד המחשב הנייח נשאר מוגן ובטוח בתוך הבית, המחשב הנייח חשוף בנוסף לכל אלה גם לפגעי מזג האוויר. אם אנו חשופים פתאום לגשם, יכול מאוד להיות כשתוצאה מכך תיווצר "קורוזיה" שתהרוס את המחשב.

את הסיבה השנייה בגללה מחשב נייד אמיד פחות ממחשב נייח ניתן להבין בהדמיה: גוף של תינוק קטן וחסר אונים אינו בעל מערכת חיסונית חזקה ומבוססת, לעומת זאת גופו של אדם מבוגר יותר אשר לו כלים גופניים גדולים וחזקים יותר יהיה חסין מן הסתם בהרבה. מחשבים ניידים יהיו תמיד פחות חזקים ויכילו חלקים מפותחים פחות מכאלה הקיימים במחשבים נייחים. כמובן שתמיד יהיו יחידי סגולה, אך מחשב נייד ממוצע יהיה חלש בהרבה ממחשב נייח ממוצע ובשל כך הסיכוי שייהרס כתוצאה מוירוסים או כל פגע אחר – גדול גם בהרבה.

התקלקל לנו המחשב הנייד, מה עושים עכשיו?

לאחר שהבנו את חשיבות נושא תיקון מחשבים ניידים וכמה הוא יכול להיות ממשי – חשוב שנדע גם היכן לתקן את המחשבים כשהם מתקלקלים בפועל. ניתן למצוא לא מעט חנויות שיטפלו לנו במהירות ובמקצועיות במחשב דרך חיפוש מהיר באינטרנט, עם זאת, חשוב לציין שלעיתים ניתן למצוא הצעת מחיר זולה בהרבה אם נצליח למצוא בן-אדם פרטי, טכנאי מחשבים במקצועו, אשר יטפל לנו בבעיה..

השאר תגובה