כיצד לתחזק את הלפטופ

בחלוף השנים ניתן לראות את הלפטופ או בשמו המוכר יותר, המחשב הנייד, בקרב יותר ויותר אנשים. סוגי הלפטופים השונים וחברות אשר מייבאות אותם לשוק רבים ורבות מאוד ואין כל ספק שאת כמות הדגמים הקיימים בשוק לא ניתן לספור. שאלה שרובינו נוהגים לשאול את עצמינו הינה, כיצד ניתן לתחזק את הלפטופ שלנו. שאלה נוספת שהחברה שלנו עוסקת בה הינה כיצד אפשר להאריך את זמן איכות הסוללה במחשב נייד שלנו.

כמה תשובות וטיפים בנוגע לנושא הבוער: כיצד לתחזק את הלפטופ שלנו

שאלות כאלו ואחרות אכן מוכרות בציבור ואף ניתן למצוא פרטים ופורומים רבים אודות מאגרי מידע בלתי נדלה אשר מצוי באינטרנט כיום. אחד הטיפים המרכזיים המראה איך לשפר את זמן איכות הבטרייה הינו טעינתה רק לאחר שהמחשב כבה, כלומר רק לאחר שהבטרייה מגיעה לאפס אחוז יש להטעינה. מחקרים רבים תומכים בנתונים אלו ואכן התוצאות מפתיעות. דבר נוסף שראוי לציין הוא, לא לנקות את המסך עם ספריי לניקוי חלונות זכוכית. ישנם חומרים מיוחדים לניקוי המסך של המחשב. אבק, הוא אחד הגורמים המזיקים למחשב הגדולים שקיימים. האבק המצטבר במחשב נייד שלנו, סותם את המאוורר שלו ועושה נזקים בלתי הפיכים אשר לפעמים גם לא ניתן לתקן אותם. לכן מומלץ לא להשאיר אותו על הרצפה או במקומות מרובי אבק. מצב נוסף אשר הלפטופ שברשותכם ירצה להימנע ממנו הינו מצב של היחשפות יתרה לשמש ומים. הלחות לא עושה לא טוב בלשון המעטה. לכן, אם את הולכים לים לדוגמא אין צורך במחשב הנייד, כאשר תחזרו הביתה הוא יחכה לך שם.

נושא שנות האחריות של הלפטופ

ניתן להוסיף, כי נתון נוסף חשוב שיש להתחשב בו הוא קניית לפטופ בעל לפחות 3 שנות אחראיות ולא שנה אחת אשר חלק מהחברות השונות מציעות ללקוחות. ראשית, מחשב בעל 3 שנות אחריות יותר אמין כיוון שאותה חברה שנותנת את האחריות מאמינה שהמוצר שברשותה יכול להחזיק מינימום לתקופה זאת ולהיפך. חברה שנותנת אחריות רק לשנה אחת מראה על מה היא חושבת על טיב המוצר שברשותה.

תיקון ושדרוג הלפטופ

כמו כן, כאשר המחשב הנייד מתקלקל חובה עלינו לקחת לתיקון רק למקום בו אנו מכירים או קיבלנו הצעות ופידבקים חיוביים אודות אותה מעבדה או חנות מחשבים אליה אנו פונים. לפעמים אנשים נוטים לחסוך בעלויות וללכת למעבדות לא מוכרות אשר מספקות לכאורה את צרכיהם במחירי רצפה אך בסופו של יום אותם הלקוחות יגלו כי מה שחשבו שחסכו יעלה להם ביוקר.

.

השאר תגובה